Ahad, 24 Oktober 2010

Sesi Perkongsian Ilmu JAPSER BRUNEI III

Sesi Perkongsian Ilmu JAPSER BRUNEI III
JAPSER BRUNEI III telah mengadakan satu sesi perkongsian ilmu (SPI) yang telah berlangsung pada 20 Oktober 2010 bertempat di Dewan Sukma Indera, Sekolah Rendah Rimba II dan anjuran Bahagian Latihan dan Perkembangan, Bahagian Pendidikan Rendah, Jabatan Sekolah-Sekolah.

Majlis dimulakan dengan bacaan Surah Al-Fatihah dan Doa Selamat yang diketuai oleh Cikgu Hj Muhd Nikman bin Hj Muhd Isa, Penolong Guru Besar SR Bendahara Sakam Bunut.

Sesi Perkongsian Ilmu dipengerusikan oleh Cikgu Ayerman bin Hj Kahan, Guru Besar SR Rimba 1 dan telah disampaikan oleh Cikgu Jais bin Ingir, Guru Besar, SR Kg Mata-Mata, Cikgu Fizawati binti Hj Khanafiah, Penolong Guru Besar II, SR Tungku, Cikgu Khadijah binti Hj Gapar, Penolong Guru Besar I, SR Katok A dan Cikgu Azimah binti Hj Ali Ahmad, Penolong Guru Besar II, SR Rimba I. Tajuk penyampaian pada hari tersebut ialah CAFÉ – Compare Arrange Fraction Effectively.

Acara diteruskan lagi dengan cadangan dan maklum balas daripada wakil-wakil JAPSER dan diakhiri dengan Penyampaian CD Sesi Perkongsian Ilmu.

Sesi turut dihadiri oleh Awg Hj Zulkipli bin Hj Ladis, Pemangku Penolong Pengarah dan Hjh Hasnah binti Kula, Pemangku Penolong Pengarah Daerah Brunei III/PPKD Brunei III.









0 ulasan:

Catat Ulasan